1306756345_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

TK1 TK2 FI varjoAVA Capadeno Ring Star
21.10.2003-29.5.2011

Jos niin käy, että minusta tulee hauras ja heikko, ja kivut häiritsevät untani,
niin sinun on tehtävä, mitä on tehtävä, sillä viimeistä matkaa ei kukaan ole estävä.
sinä tulet surulliseksi   -  minä ymmärrän

Älä anna surusi estää sinua, sillä tänä päivänä enemmän kuin koskaan ennen
rakkautesi ja ystävyytesi punnitaan.
Meillä on ollut niin monta hyvää vuotta, tulevaa ei kannata surra.
Et haluaisi minun kärsivän, kun aika koittaa, anna minun mennä...

Vie minut sinne missä he auttavat minua, mutta pysy luonani loppuun,
pidä minua lujasti ja puhu minulle, kunnes silmäni ovat sulkeutuneet.
Tiedän, että aikanaan sinäkin huomaat sen olevan ystävyyttä, jota minulle osoitat.
Vaikka häntäni on viimeisen kerran heilahtanut,
niin kivulta ja kärsimykseltä olen säästynyt.
Älä sure sitä, että sen täytyy olla sinä, jonka täytyy tehdä päätös.
olemme olleet niin läheisiä  - me kaksi näinä vuosina,

älä anna turhaan sydämesi itkeä.

 

1306756928_img-d41d8cd98f00b204e9800998e


Sun kanssas koin niin paljon; tutustuttiin kaikenlaisiin koiraharrastuksiin, kuten flyballiin ja koiratanssiin. Agilityyn me kuiten haksahdettiin. Sä olit niin fiksu ja ymmärtäväinen. Nopeesti opit kaiken ja annoit omat virheeni anteeksi, olit niin helppo ja tottelevainen. Sun kans oli kiva  liikkua missä vain; et lähtenyt huitelemaan minne vaan eikä koskaan tarvinnut pelätä, että tekisit pahaa toiselle.  Sä hienosti ja kärsivällisesti opetit nuo nuoremmat ja pidit heidänkin puolta. Kiitos, että olit olemassa, ikuisesti kaivaten.

 

1306757032_img-d41d8cd98f00b204e9800998e